2010. december 14. 16:55 - Kisté

Lerágott csont

Mármint a téma, az lerágott csont, de kevesen megyünk el mellette szó nélkül.

Persze nekem feltett szándékom volt kikerülni, de nem tudom megtenni!

Tudniillik, szétveti a melkasom az a messzeföldön híres, tőről metszett magyar büszkeség! Most már tudom, milyen érzés Széchenyinek lenni, Kossuthnak, felemelt fejjel járni, mert megtettem, amit a Haza megkövetelt tőlem!

Tudniillik, én, a magam részéről nem tartozom azon galád, aljas honfitársaim közé, akik nem veszik ki a részüket a nagy magyar adósságkezelésből tehetségük és lehetőségeik mértékének megfelelően. Én nem viselem azokat a stigmákat, melyet az adósok népes tábora egyként, nem járok lehajtott fővel, nem állok a sarokban csöndben, szánakozva a saját tehetetlenségemen. 

Ha kell, az egész Világ arcába ordítom: Nincs az államadósságnak rám eső része! Kifizettem! Vagy ki fogom, mert ez is a miénk.* Értem tették, miattam is tart ott az ország, ahol tart! És a költégvetési hiány csakúgy, mint a megtermelt javak egyként kell, hogy megosztva legyenek minden hazánkfia közt.

Most Ti jöttök!

 

*A maastrichti kritériumok szerint számolt államadósság a GDP közel 80 százaléka, összesen 20 396 milliárd forint, azaz fejenként bő 2 millió.

A nyugdíjbiztosítóm szerint a nyugdíjszámlámon lévő megtakarítás 2.165.421 Ft.

A hozam 260.236 Ft. 

Fejenként 30 másodperc jut egy-egy ügyfélre.
 
Ha nem lépek „önként” állami nyugdíjrendszerbe, a következő harminc évben nem gyűlnek a nyugdíjjogosultsági éveim. Ha lépek, a fent említett megtakarításaim minden forintja az államot illeti meg.
 
 
Köszönöm, hogy tehettem érted valamit, Hazám.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://akkorkezdem.blog.hu/api/trackback/id/tr272515703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása