2010. december 14. 15:15 - Kisté

Akkor kezdem!

Az elmúlt két hetem azzal telt, hogy gyönyörködtem az új, ámde üres blogom kezdőlapjában és törtem a fejem, mi legyen az, amit érdemes ide írnom, amiért majd olvasol, követed a naplómat, kommentelsz és interaktívak leszünk. 

Nos, örömmel jelenthetem, megszületett a döntés. 

Egyszerű, kézenfekvő, afféle huszáros elhatározás lett: Mindenről írok, amiről ilyen-olyan véleményem van. Végülis az én blogom, az én tiszta lapom, az én gondolataim fóruma.

Arról például, hogy pontosan ki is vagyok én, majd talán később, már az első tanítási napon is kínosnak tartottam a "Kovács Pistike vagyok, faluhelyen élek és mozdonyvezető akarok lenni" bemutatkozást.

Apránként majd minden kiderül, ami érdekel, ha és amennyiben lesz értelme a folytatásnak.

Ha nem, akkor maradok tisztelettel az a budmiltáskás srác.

 

Akkor kezdem. 

Címkék: nap első kezdem
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://akkorkezdem.blog.hu/api/trackback/id/tr382515451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása